Tot va començar amb la iniciativa d’un grup de veins, amb la idea de formar un Banc del Temps a nivell de barri.

Després de diverses reunions amb el regidor de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Cambrils, es va acordar extendre-ho a tot el municipi.

Corria l’any 2009, quan va neixer el Banc del Temps de Cambrils com a entitat, però no va ser fins l’any 2013 que es va constituir com associació.

Des de les hores , ha funcionat de manera ininterrompuda , per bé dels cambrilencs.

Desplaça cap amunt